Malu Wilz szemöldökceruza

Bevallom őszintén még soha nem volt szemöldökceruzám, eddig egy sötétbarna szemhéjpúderrel húztam át a szemöldököm, ha nem voltam lusta, és átlátszó géllel rögzítettem. Mindig nézegettem a drogériákban a Catrice szemöldökceruzáit, de sose vettem, mert nem hittem, hogy olyan egyenletes és természetes hatást tudnék elérni vele, mint egy por állagú festékkel. Aztán kaptam egy Malu Wilz márkájú ceruzát, és nagyon kíváncsi voltam mit tudhat és hogy teljesít egy hosszú nap során. 


Először is a festék állaga nagyon krémes és puha, én mindig azt hittem, hogy egy szemöldök ceruzának keménynek kell lennie, de így nagyon könnyű vele dolgozni. Finoman, kis satírozó mozdulatokkal tudom a legszebben felvinni, majd a biztonság kedvéért egy szemöldökfésűvel átfésülöm. Ami nagyon tetszik benne az a tartóssága, egész nap kitart, még ha véletlenül megdörzsölöm a szemöldököm, vagy azon támaszkodom akkor sem kenődik el. Aki azonban mégis tart ettől, porral fixálhatja, de nekem bőven elég magában.

Malu Wilz szemöldökceruza - 03

A szín egy árnyalattal talán világosabb a kelleténél, de így biztosan nem kelt boszorkányszemöldök hatást rajtam.



Ebben a bejegyzésben már láthattátok akció közben:


Én nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel, sokkal egyszerűbb használni, mint a port+gélt együtt ami jól jön reggelente, amikor pár perc plusz alvás is sokat számít.

A terméket megvásárolhatjátok a Szépségtrend webáruházban, 4 árnyalatban 1630 Ft.-os áron. Az enyém a 3-as árnyalat, ezt itt tudjátok megvásárolni:

http://www.szepsegtrend.hu/malu-wilz-szem%C3%B6ld%C3%B6k-ceruza-k%C3%89szleten-p-6078.html

Ti mit használtok a szemöldökötök korrigálására?


5 megjegyzés:

  1. Én is jobban ki vagyok békülve a ceruzákkal, szerintem sokkal egyszerűbb és gyorsabb velük dolgozni. Nekem a Lioelétől van egy Auto Eyebrow ceruzám és nagyon szeretem. Most gondolkodom rajta, hogy veszek valamiféle viaszt-ceruzát is (a NYX-nek van ilyen), hogy fixálhassam a kósza szálakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is keresek viasz ceruzát, ez egyszínű vagy színezett a NYX-től? :)

      Delete
  2. Nekem a szuperolcsó kétszáz forintos Sissy szemöldökceruzák váltak be eddig a legjobban :) De az Artdeco szemöldökfilcet is szeretem, egy kicsit jobban oda kell figyelni felvitelnél, de az lerobbanthatatlan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olyat hol lehet kapni? A filcek engem is érdekelnek, csak félek túl markáns lenne a hatása és természetellenes.

      Delete
  3. Én az essence szemöldökszettjét használom, nagyon bevált, könnyen és gyorsan lehet vele dolgozni! :)

    http://lookfancy.blogspot.hu/

    ReplyDelete